CHARLIE'S BURGER 33 AMERSFOORT

CHARLIE'S BURGER 33 AMERSFOORT Eindelijk ook bij jou thuis!

Online eten bestellen

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 290 beoordelingen
20 apr 2018 om 20:33 Heerlijk eten, ook binnen een prima tijd bezorgd. Alleen deel van de bestelling (saus) niet gekregen helaas.
15 apr 2018 om 22:57 Snelle bezorging en heerlijk gegeten!
13 apr 2018 om 23:06 Het was dit keer wel lang wachten (vrijdagavond) maar het was zó lekker dat het het wachten waard was!!!
6 apr 2018 om 22:00 Het eten was heerlijk en werd ook snel bezorgd. Na het lezen van alle reviews was ik even bang maar ik ben zeer tevreden..
30 mrt 2018 om 19:58 Bezorging duurde 90 minuten en de patat begon net wat slap te worden. De burger was wel weer heerlijk zoals altijd!
29 mrt 2018 om 20:13 Zoals altijd zeer smakelijk, alleen jammer dat ik had bijbetaald voor een extra Eitje op m'n burger maar deze niet kreeg..
26 mrt 2018 om 14:50 Bezorging pas na 1 uur en 40 minuten. Helemaal geen excuses oid. Ik begrijp dat zaterdag avond druk is maar dit is wel heel overdreven. Burgers waren lauw.
22 mrt 2018 om 7:03 Heb een uur en een kwartier moeten wachten. Toen het eten er was, was het ook lauw tot koud. Mijn hamburger was nog redelijk rauw van binnen dus niet echt lekker. Zal hier niet snel nog een keer bestellen.
19 mrt 2018 om 22:42 Eten was heerlijk! Jammer dat het was lauwwarm!! 45 minuten te laat bezorgd!
19 mrt 2018 om 10:30 Bezorging iets na gevraagde tijd, op zondag niks over te klagen. Burgers waren erg slecht in elkaar gezet, hebben ze allemaal opnieuw opgebouwd. Vrij vet ook. Wel erg goede, knapperige frietjes!
18 mrt 2018 om 12:34 Te laat bezorgd, ondanks aangekondigde vertraging. Eten was koud. Onvolledige bezorging. Is geprobeerd goed te maken met iets extra's. Het kan gebeuren maar al met al kan ik deze keer helaas geen goede beoordeling geven.
17 mrt 2018 om 22:26 Al eerder besteld. Toen was ons eten een 1 te laat. Omdat we het eten zo lekker vonden, toch nogmaals besteld met de hoop dat het een eenmalig iets zou zijn. Helaas bleek dat niet zo te zijn, en weer 1 uur te laat. Het eten daarin tegen was weer lekker!